مسافرت

سفر به همه جای دنیا

مسافرت

سفر به همه جای دنیا

جزایر هاوایی گرانترین منطقه تفریحی جهان


جزایر هاوایی مکانی جذاب برای نوروز 97

تور خارجی ارزان

جزایر هاوایی در اقیانوس آرام قرار گرفته اند . این مجمع الجزایر شامل هشت جزیره است که ۶شش جزیره آن به روی گردشگران باز است. مهمترین و بزرگترین مجموعه از جزایر هاوایی، جزیره ای است با همین نام که دارای هشت هزار و صد و پنجاه کیلومتر مربع وسعت است. و کوچکترین مجموعه از جزایر هاوایی حدودا صد و بیست و پنج کیلومتر مربع وسعت دارد.

مجموعه جزایر هاوایی دارای سه هزار و سیصد کیلومتر خط ساحلی است. که همین ویژگی آن را مکانی جذاب برای گردشگران در تعطیلات نوروز 97کرده است. هونولولو نیز پایخت و مهمترین شهر این جزایر محسوب می شود.


جزایر هاوایی مکانی جذاب برای نوروز 97

بی نظیرترن سوغاتی های روسیه

عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه

تور خارجی ارزان

در مقایسه با ترکیه که ایرانیان همیشه علاقه عجیبی به آوردن لباس به عنوان سوغاتی دارند، معمولا به دلیل محدودیت زمانی و برنامه ریزی های تورها ، توریست های ایرانی فرصت نمی کنند به مال های خارج از شهر درشهر مسکو یا هایپرمارکت های مخصوص سر بزنند . شهر مسکو جز ده شهر گران جهان است به همین دلیل اگر توریست های تور روسیه بخواهند به بوتیک ها در مرکز مسکو سر بزنند، شاید نتوانند چیزی پیدا کنند که هم به دلشان باشد و هم به جیب شان صدمه نزند. سفربین در این مقاله به شما پیشنهاد می کند که ، علاقه مندان تور روسیه ، از آن دسته سوغاتی هایی به ایران بیاورید که هیچ جایی جز روسیه پیدا نمی شوند.


عروسک ماتروشکا مهمترین سوغاتی روسیه


تور استانبول

موزه ارمیتاژ سنت پترزبورگ

موزه ارمیتاژ سنت پترزبورگ تاریخی ترن موزه جهان

تور خارجی ارزان

موزه ارمیتاژ سنت پترزبورگ روسیه، با سه میلیون اثر هنری یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌های هنری و موزه‌های تاریخ و فرهنگ بشری در جهان است.


موزه ارمیتاژ سنت پترزبورگ تاریخی ترن موزه جهان

تور گرجستان

جزیره گوا سرزمین آفتابی شن و ساحل

جاذبه های توریستی جزیره گوا


تور خارجی ارزان


جزیره گوا در ساحل غربی ، کوچکترین ایالت هند است و از نظر جمعیت رتبه چهارم را دارد. مرکز ایالت گوا شهر پانجی یا پانجیم است که از زمان پرتغالی ها به جا مانده و هنوز ساختمان ها و کلیساهای بزرگی از آن زمان در جزیره گوا به چشم می خورند. سفر به جزیره گوا با تپه های سرسبز در کنار رودهای فراخ با کشتزار های برنج، نخل های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع ترین سواحل و مرکز تفریحی ساحلی هند در جزیره گوا قرار دارد و جزیره گوا سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می کند و این یعنی  جاذبه های گردشگری جزیره گوا  در نوع خود کم نظیرند. و گردشگران تور هند در سفرهای خود حتما از این جزیره زیبا دیدن می کنند.  پانجیم با خیابان های باریک سنگفرش شده، کلیساها و خانه های رنگی، سقف های شیروانی و در کل معماری پرتغالی اش یکی از دلچسب ترین شهرهای جزیره گوا هندوستان به شمار می رود.

 

جاذبه های توریستی جزیره گوا


فیش حج

شهر سنت پترزبورگ موزه ای در فضای باز

مجلل ترین و باشکوه ترین قصرهای شهر سنت پترزبورگ

تور خارجی ارزان

سنت پترزبورگ یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که از گنجینه های تمدن بشری محسوب می شود. احداث این شهر در تاریخ شانزده می سال ۱۷۰۳ میلادی به دستور و با نظارت پترکبیر تزار وقت کشور روسیه با ساخت قلعه پتر و پاول آغاز شد و از آن زمان تا سال ۱۹۱۸ میلادی پایتخت روسیه بود و مدتی پتروگراد نام داشت. مکان جغرافیایی این شهر در زمین هایی واقع است که در جنگ شمال از کشور سوئد توسط ارتش روس بازپس گرفته شد و به دلیل دسترسی روسیه به آب های آزاد و اروپا به پنجره روسیه به اروپا مشهور گردید.
در سال ۱۷۱۰ تزار پتر کبیر تمامی وزارتخاته ها و دوایر دولتی را از شهر مسکو به شهر سنت پترزبورگ منتقل و در سال ۱۷۱۲ این شهر را رسماً پایتخت روسیه اعلام نمود. پتر کبیر خودش را اولین امپراتور روس اعلام کرد و شهر سنت پترزبورگ به پایتخت امپراتوری روسیه تبدیل شد. پس از واژگونی فرمانروایی تزارها، این شهر به نام لنین، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی در کشور روسیه ، به نام پیشینش سنت پترزبورگ بازگشت.

 

مجلل ترین و باشکوه ترین قصرهای شهر سنت پترزبورگ


تور روسیه