مسافرت

سفر به همه جای دنیا

مسافرت

سفر به همه جای دنیا

عجیب ترین مکان های دنیا (1)

جاذبه های عجیب کشورهای مختلف

تورهای ارزان خارجی

در دنیا عجایب زیادی وجود دارد اما سفربین در این مقاله می خواهد شما را با جاذبه های دیدنی عجیب کشورهای مختلف آشنا کند پس همراه شوید که در مقاله اول تعدادی از این جاذبه ها را به شما معرفی می کنیم و از دیدن آن ها مطمئنا حیرت زده خواهید شد و وسوسه می شوید با تورهای خارجی سفری به این مکان ها داشته باشید.

جزیره های گالاپاگوس
یک سفر به این جزایر جادویی انسان ها را در میان گیاهان و حیوانات رام نشده قرار می دهد. ما در این پارک ملی حفاظت شده که 97 درصد زمین های منطقه را پوشش می دهد، تنها به عنوان بازدیدکننده محسوب می شویم. این جزیره ها نامشان را از لاک پشت های غول پیکری گرفته اند که بر روی این سواحل شنی و در کنار دیگر خزندگان زندگی می کنند. جالب است بدانید تنها گونه ایگوانای دریازی نیز در این سواحل شنی زندگی می کند. پرندگان فراوان ترین و متنوع ترین ساکنان این جزیره ها هستند و حتی بسیاری از آنها نیز در حقیقت به گونه هایی منحصربفرد تکامل پیدا کرده اند که تنها در این مکان پیدا می شوند.

جاذبه های عجیب کشورهای مختلف

تور استانبول

چگونه با کودکان راحت‌تر سفر کنیم

چگونه با کودکان راحت‌تر سفر کنیم

تور دبی

تور ارزان آنتالیا

اگرچه سفر با خانواده بسیار لذت بخش است، اما گاهی همراه داشتن کودک در سفرهای هوایی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در طول پرواز شود. اکثر پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند برای درمان بیماری‌های خود به سفر بروند و چند روزی را در آرامش کامل سپری کنند. کوهنوردی، رفتن به ساحل، قایق رانی، پیاده روی، فعالیت هایی هستند که برای آرامش شما بسیار مفید است. قبل از رفتن به سفر و رسیدن به مقصد حتما برنامه ریزی کنید. زیرا سفر بدون برنامه تنها آرامشی در پی نخواهد داشت، بلکه باعث آزردگی خاطر شما خواهد شد. یکی از چالش برانگیزترین سفرهای هوایی سفر با کودکان است. بخصوص برای افرادی که تاکنون با کودکان سفر نکرده اند. زیرا ممکن است کودکان در هنگام پرواز در هواپیما نا آرامی کنند.

How to travel with children more easily

آنتالیا شهر موزه های قدیمی

موزه مهمترین دیدنی آنتالیا

تور ارزان انتالیا

آنتالیا جاذبه های متنوع زیادی دارد که هر گردشگری یک بار که به آنتالیا سفر می کند نمی تواند همه جاذبه های دیدنی آن را ببینید اما سفربین به شما توصیه می کند که در سفرهای هود اول به موزه های آنتالیا سری بزنید که با تاریخ  آنتالیا آشنا شوید ما در این مقاله تعدادی از موزه های آنتالیارا به شما معرفی می کنیم .

خانه ی آتاتورک و موزه ی آنتالیا
کاخ موزه آتاتورک یک موزه ملی در آنتالیا است، که مصطفی کمال آتاتورک در بازدید از آنتالیا در آن جا اقامت داشته است. در دوران آتاتورک آنتالیا هنوز یک شهر کوچک بود که آتاتورک آنتالیا را به عنوان یکی از زیباترین مکان ها در جهان توصیف کرد
این موزه در دو طبقه ی خانه ی عثمانی واقع شده است و ویژگی های اصلی و شخصیت قدیمی آن حفظ شده است. مصطفی کمال آتاتورک در طول دیدار رسمی خود از آنتالیا در سال ۱۹۳۰ و ۱۹۳۵ در این خانه اقامت داشته است. در سال ۱۹۸۴ ساختمان به وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه تحویل داده شد تا به یک موزه تبدیل شود. با حمایت مالی یک شرکت توزیع برق محلی، خانه در همان محل بازسازی شده است. در سال ۱۹۸۶ موزه به روی عموم باز شد. در طبقه اول این موزه، روزنامه های قاب شده و عکس های آتاتورک زمان بازدید از آنتالیا برای بازدیدکنندگان نمایش داده میشود. در طبقه دوم، دو اتاق کار و یک اتاق خواب وجود دارد. در طبقه بالا یکی از اتاقها، مجموعه ای از اسکناسها، سکه و تمبر پستی که تصویر آتاتورک در آنها وجود دارد و یک اتاق با مصنوعات مهم که وسایل شخصی آتاتورک، مانند لباس و کفش وجود دارد نمایش داده می شود.
مهم ترین بخش از موزه اتاق با وسایل شخصی از آتاتورک است، که از مقبره آنتکابیر در آنکارا آورده شده بودند.
آدرس: ترکیه ، آنتالیا ، مورات پاشا ، خیابان ایشیکلار .

موزه مهمترین دیدنی آنتالیا

تور استانبول

۵ تا از جاذبه‌های سوئیس که گردشگران از آن بی‌خبر هستند

۵ تا از جاذبه‌های سوئیس که گردشگران از آن بی‌خبر هستند

تور دبی

تور ارزان سوئیس

کشور سوئیس همانند هر کشور دیگری جاذبه‌های گردشگری مختص به خودرا دارد. اما در این بین جاذبه‌هایی در دل این کشور قرار دارد که خیلی از گردشگران از آن بی اطلاع هستند. امروز قصد داریم شما با ۵ تا از جاذبه‌های گردشکری نچندان شناخته شده سوئیس آشنا کنیم، با گلدن بلیت همراه باشید:
  1. آر گورج

    Aare Gorge

باغ وحش آنتالیا

جاذبه ای دیدنی در سفر به آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

باغ وحش آنتالیا به سمت انتهای خط جدید تراموا در منطقه شناخته شده به نام کپزالیت واقع شده است. از جاده اصلی که عبور میکنید، باید یک کیلومتر در منطقه جنگلی پیاده روی کنید تا در ورودی باغ وحش را پیدا کنید. بسیاری از خانواده ها در تور آنتالیا  از این منطقه برای پیکنیک و کباب پز استفاده میکنند، بنابراین شما حتی می توانید هم از باغ وحش بازدید کنید و هم یک برنامه پیک نیک در جنگل را ترتیب دهید.هزینه ورود به باغ وحش بسیار ارزان است، و حتی در داخل غذا و نوشیدنی آنچنان گران نیست، بنابراین می توانید، در یک روز خوب با قیمت مناسب در کنار خانواده تان باشید.

جاذبه ای دیدنی در سفر به آنتالیا

تور استانبول