مسافرت

سفر به همه جای دنیا

مسافرت

سفر به همه جای دنیا

کاخ چراغان قصر پیشین عثمانی

کاخ چراغان هتلی اعیانی در استانبول

تور ارزان استانبول

کاخ چراغان از قصرهای پیشین عثمانی است که امروزه به عنوان یک هتل پنج‌ستاره از آن استفاده می‌شود و در زمره هتل‌های زنجیره‌ای کِمپینسکی قرار دارد. کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد.
این کاخ در زمان سلطان عبدالعزیز یکم ساخته شده است. طراح این کاخ، معمار ارمنی‌تبار کاخ‌های سلطان یعنی نیگوغایوس بالیان بود و کاخ چراغان بین سال‌های ۱۸۶۳ تا ۱۸۶۷ توسط دو پسر بالیان ساخته شده است.

کاخ چراغان هتلی اعیانی در استانبول


تور استانبول

چگونه یک روز خود را در آنکارا سپری کنیم

چگونه یک روز خود را در آنکارا سپری کنیم

تور دبی

آنکارا پایتخت کشور ترکیه با جاذبه‌های گردشگری فراوان یکی از شهرهای توریستی جهان محسوب می شود. این شهر با وجود مکان های تاریخی نظیر مقبره مصطفی کمال آتاتورک، بازار چیکریچیلر یوکوشو، گالری سر مدرن و… سالانه پذیرای گردشگران زیادی می باشد. اگرچه آنکارا به اندازه استانبول پر زرق و برق نیست، اما با جاذبه های خود می تواند نظر هر گردشگری را نسبت به خود جلب کند. آنکارا با وجود سازه های تاریخی، موزه ها، گالری های هنری، رستوران و مغازه های متعدد پذیرای گردشگران فراوانی است. در ادامه به شما می گوییم که چگونه یک روز خود را در آنکارا سپری کنید، با ما همراه باشید:

از آنیت کبیر دیدن کنید

مقبره مصطفی کمال آتاتورک، مؤسس و اولین رئیس‌جمهور ترکیه


تورهای ویژه نوروز 97

سفربه شهرتاریخی آنتالیا

جاذبه های تاریخی آنتالیا

تور آنتالیا ویژه نوروز

آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه می باشد. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می شود دارای جاذبه های فراوان می باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها ، خودنمائی می کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) قرار دارد. بافت خاص منطقه که شامل خیابان های کم عرض وپیج در پیج بوده به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده استو بسیار جلب توجه می کند. انتالیا در منطقه ای مدیترانه ای و در غرب ترکیه واقع شده است. تنها رودخانه این منطقه رود آکسو می باشد که در انتها به آبشار دودن اطلاق می شود.

جاذبه های تاریخی آنتالیا


تور دبی

شگفت انگیزترین ورزشگاه تنیس در زیرآب

ورزشگاه تنیس در میان حبابی از آب در دبی

تورهای ویژه نوروز

دبی منطقه سرمایه دارها است و سرمایه گذاری در دبی برای بسیاری از افراد سود بسیار بالایی دارد. به همین جهت به تازگی در دبی نخستین زمین تنیس زیر آب اقیانوس ساخته شد و مورد استقبال بسیاری از ورزشکاران و هواداران ورزش تنیس قرار گرفت.
این سالن ورزشی تنیس توسط آقای کاتالای ۳۰ ساله طراحی شده است ،قرار است که این سالن در دبی ساخته شود و آقای کاتالا می گوید به دنبال سازنده برای عملی کردن طرح خود است.

ورزشگاه تنیس در میان حبابی از آب در دبی


تور دبی

تنگه کریان منطقه ای دست نخورده

تنگه کریان منظره ای طبیعی در قلب کوه های دولاب قشم


قشم بزرگ ترین جزیره‌ی مسکونی ایران و یکی از زیباترین و با صفاترین مناطق گردشگری سرتاسر ناحیه‌ی جنوب ایران محسوب می شود.این شهرستان از مهم‌ترین مناطق استان هرمزگان می باشد.
جزیره قشم تاریخ غنی ای در پس زمینه ی خود دارد و این تاریخِ با عظمت در تک تک مناظر طبیعی آن کاملاً به چشم می آید. تنگه کریان جزیره قشم یکی از این مناطق است که روزگاری به علت آب زلال و شیرین و منحصر بفردی که توسط باران حاصل می شد در جهت تامین آب شیرین مردم آن نواحی نقشی اساسی ایفا کرده و علاوه بر کاربرد حساسش، جلوه ای زیبا و تماشایی به جزیره قشم می بخشید.
این تنگه منطقه ای دست نخورده و کاملا استثنایی است که در قلب کوه های دولاب قشم قرار گرفته و سالانه گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند.

تنگه کریان منظره ای طبیعی در قلب کوه های دولاب قشم


تور دبی